poniedziałek, 15 września 2014

Broadway Show - Chicago :)

Miesiące mijały a mój apetyt na kojeny musical wciąż rósł. Na mojej liście było oczywiście CHICAGO :) Udało mi się namówić jedną z koleżanek i po znalezieniu odpowiedniej zniżki zamówiłyśmy bilety po 70$. 



Musical Chicago wystawiany jest w teatrze Ambassador, znajduje się on na  ulicy 49tej, pomiędzy Broadway'em a ósmą aleją. 

Jest on dużo mniejszy niż Majestic Theatre, w którym byłam poprzednim razem, a jego wystrój jest skromniejszy
Musical Chicago opowiada historię więźniarek: Velmy Kelly i Roxie Hart, oraz ich adwokata- Billego Flynna. 

Velmę Kelly grała Amra-Faye Wright, a Roxie Hart- Bianca Marroquin. Nie muszę chyba dodawać, że obie panie spełniły się w swoich rolach fantastycznie i usłyszałyśmy najlepsze do tej pory wykonana słynnych utworów, tj. All that Jazz, We both reached for the gun, Cell Block Tango, czy Nowadays. 

Warto jednak wspomnieć, że Chicago jest musicalem rozrywkowym i nawet w przypadku nieznajomości fabuły sztuki jesteśmy w stanie dobrze się bawić.  (W przypadku bardziej ambitnych musicali polecam zapoznanie się z aktami)

Fabuła musicalu Chicago nie wymaga tak wielu rekwizytów i częstej zmiany scenerii .To była jedyna rzecz, która mnie zawiodła (a to wszystko przez porównanie do poprzedniego musicalu), mimo wszystko serdecznie polecam




wnętrze teatru








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz