poniedziałek, 4 listopada 2013

Ground Zero...

Nie ma chyba osoby (choć niedawno dowiedziałam się, że nie mam racji :P ), która nie zna historii bliźniaczych wież z dolnego Manhattanu. Mowa oczywiście o Centrum Światowego Handlu czyli World Trade Center.

Kiedy pakowałam się do USA, wiedziałam, że będzie to jedno z pierwszych miejsc, które odwiedzę.
Mieszkam tu dopiero 3 miesiące, a kompleks nowego WTC odwiedziłam już 2 razy.

Niesamowite, że mimo zgiełku wielkiego miasta, możemy znaleźć kawałek przestrzeni, w której jest niesamowicie cicho...
Nie ma się co dziwić w zamachu z 11 września 2001r.  zginęło około 3000 osób.
Świadomość, że kroczymy po wielkim cmentarzysku, nie pozwala nam zachowywać się inaczej.


Obecnie to miejsce wygląda pięknie (zdjęcia nie są w stanie tego pokazać)  W miejscu dwóch wież możemy zobaczyć 2 wielkie wodospady, z wygrawerowanymi nazwiskami wszystkich ofiar zamachów z 1993r. oraz 2001r.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz